Информация към клиента¶
В зависимост от характера на предоставяната услуга, заявките към нея се обработват по един от следните начини:
- Синхронно – получавате краен статус за изпълнение на заявката
- Асинхронно - заявката се приема за обработка в опашка
При асинхронната обработка след приемане на заявка, ще получавате периодично информация за състоянието ѝ в пакет, който наричаме Pingback.
Формат и параметри на заявката за изпращане на Pingback¶
Заявката се изпраща чрез HTTP POST и включва следните хедъри:
Accept: application/json
Content-Type: application/json
Всеки опит за изпращане е със следните параметри:
timeout = 30 sec
retries = 3
delay = 3000 ms
Структура на данните¶
Всеки Pingback съдържа обща информация и допълнителна информация:
{
"uuid": "наш идентификатор",
"id": "ваш идентификатор",
"service": "идентификатор на услуга",
"timestamp": "час и дата на генериране на съобщението",
"payload": [
"...": "допълнителна информация"
]
}
В payload
се съдържат специфични за конкретната услуга данни.
Очакван отговор¶
За да считаме за успешно приет Pingback е необходимо:
- Изходният код да бъде 200
- Да отговорите с JSON, в който се съдържа идентификатора на заявката:
{
"uuid": "...",
}
Повторение на опита¶
При неуспешно приемане на Pingback (timeout, мрежова грешка, липса на uuid
в отговор и др.) ще бъде направен нов опит за изпращане след определено изчакване съгласно Схемата на повторение.
Callback URL¶
Адресът за обратна връзка към клиента се конфигурира отделно за всяка услуга в контролния панел.
Доверени IP адреси¶
Всички заявки към вас се изпращат от 194.153.118.55
.